Látogatottság




Locations of visitors to this page


Google

Google

adsense

Címkék

hArcOK

Önámítás lenne, ha azt mondanám, mindenkinek szól. Főképp az unalom elűzése, az ezt olvasók mosolyra fakasztása a cél. Megmutatni a világnak, hogy tömören (néha szószátyáran) mekkora hülye is vagyok. Lesznek benne képek, videók, gondolatok, összefüggések, nyalánkságok. Az általam leírtakért az MGM semmilyen felelősséget nem vállal!

Friss topikok

  • zsholtiqa_nyócvanbazze: ÍRJÁ' MÁ' VALAMIT MEGINT!!!!!!!!!!! Olvasni lenne kedvem az agymenéseid!!!! (2009.04.14. 20:56) Ülök a buszon, mélázva
  • mastadoc: Szia! Dani 28 éves volt, amikor életét vesztette egy értelmetlen autóbalesetben. Én Zoltán vagyok. (2008.07.30. 11:53) Együd Dani
  • mónika: Kedves Zoli! Tudod a divat, valahol a Mc' Donaldsnál kezdődik, és a svájci síeléseknél ér véget, ... (2008.02.19. 19:45) 5 pártti egyetértés
  • Zsé: Ma jöttem rá, hogy mióta nem dolgozom a GyarmatiTV-nél, azóta nem szedek nyugtatót:) JUHÉÉ (2007.11.13. 17:56) Becsöngettek!
  • Zsé: Szerinted a TRAUBI a MÁRKA meg az összes többi akkor és most mennyivel jobb összetevőiben mint a C... (2007.11.06. 23:21) Traubit szódával

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Ezekre odafigyelek

Traubit szódával

2007.10.25. 16:33 | Mastadoc | 1 komment

Címkék: retró traubi megymárka

Szomjas lettem, mint egy teve a sivatagi túrája után, ezért úgy döntöttem beugrok egy büfébe (kiskocsmába), hogy szomjam csillapítsam valami alkoholt nélkülöző itallal. (Így utólag, jobb lett volna, ha inkább kérek egy söritalt.)

A választék elég bőséges volt, a választás nehéz. Szódát nem kívánt a szervezetem, mert az elmúlt napokban szinte csak ásványvizet ittam (mint tudjuk: szóda + designos palack, lehetőleg sok kémiai elemmel a címkéjén= ásványvíz). Maradtak a lónyálak. Azok viszont gazdagon. Kólából kapásból 3 fajtával kezdett el ijesztgetni az amúgy roppant csinos pultos kislány. Csakhát én az az állatfaj vagyok, aki kólát soha sem iszik. (Na jó ez így ebben a formában nem teljesen igaz, ha van alapja, értsd bacardi vagy whiskey akkor valahogy letolom azt az 1 deci fekete vackot). Főként nem lájtosat. Annak még rosszabb az íze, ha ez egyáltalán fokozható. Maradt a sprite, fanta, gyömbér kombó és tonic, említés szintjén. Vagy esetleg rostos, a megszokott ízekben. A fanta hidegen jó, a gyömbért még szeretem is. A rostos gyümölcslöttyökben pedig több a tartósító mint a cukortartalom.

Ekkor láttam meg, a hűtő sarkában elbújva, a TRAUBIT! Aztaaaaat kérek, sokat. Bár az íze még csak nem is hasonlított az eredetihez, de nagyon jól esett. Biztos van benne pszichológia, de elhittem, hogy jobban járok vele, mintha valamelyik másik cukros szart vettem volna meg. Igaz, holnap ugyanott megymárkával erősítek be :D

Megtörtént! A nyelvem majdnem olyan piros lett, mint annó, pihés gyermekkoromban. Az íze nyomokban hasonlított arra a cocializmusban megszokott, semmivel össze nem téveszthető, cigánymeggyel színezett italéra, amelytől édesanyám oly sokszor rettegett. Biza nem alaptalanul, hisz a cigánymeggy nagyon gazdag azokban a piros pigmentekben, amelyek gond nélkül színezik át, a legszebb fehér ingeket, hogy aztán az intelligens mosóporok sikítva meneküljenek, követelve a marketingesektől azt a feliratot, mely szerint az ellen nem véd!

Lehet, hogy maradi vagyok. Vagy csak szimplán hülye. De akkor is! Hová tűntek a jól bevált márkák, a megszokott ízek? Helyes dolog e ezeket feláldozni a divat, az amerikanizálódás hülye oltárán?

A bejegyzés trackback címe:

https://mastadoc.blog.hu/api/trackback/id/tr56207894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsé 2007.11.06. 23:21:50

Szerinted a TRAUBI a MÁRKA meg az összes többi akkor és most mennyivel jobb összetevőiben mint a Cola , a tartósított gyümölcslevek avgy valószínűleg a tartósítatlan, méregdrága gyümölcslevek? Az ásványvíz pedig tényleg csak jól álcázott szóda. Viszont az emg egyszerű víz, s nem gógy- vagy nem mélyrőljött, esetleg GLECCSER:). SZERINTEM
Amúgy meg: NE GYÚJCSÁ\\\' RÁ!!!
süti beállítások módosítása