Látogatottság




Locations of visitors to this page


Google

Google

adsense

Címkék

hArcOK

Önámítás lenne, ha azt mondanám, mindenkinek szól. Főképp az unalom elűzése, az ezt olvasók mosolyra fakasztása a cél. Megmutatni a világnak, hogy tömören (néha szószátyáran) mekkora hülye is vagyok. Lesznek benne képek, videók, gondolatok, összefüggések, nyalánkságok. Az általam leírtakért az MGM semmilyen felelősséget nem vállal!

Friss topikok

  • zsholtiqa_nyócvanbazze: ÍRJÁ' MÁ' VALAMIT MEGINT!!!!!!!!!!! Olvasni lenne kedvem az agymenéseid!!!! (2009.04.14. 20:56) Ülök a buszon, mélázva
  • mastadoc: Szia! Dani 28 éves volt, amikor életét vesztette egy értelmetlen autóbalesetben. Én Zoltán vagyok. (2008.07.30. 11:53) Együd Dani
  • mónika: Kedves Zoli! Tudod a divat, valahol a Mc' Donaldsnál kezdődik, és a svájci síeléseknél ér véget, ... (2008.02.19. 19:45) 5 pártti egyetértés
  • Zsé: Ma jöttem rá, hogy mióta nem dolgozom a GyarmatiTV-nél, azóta nem szedek nyugtatót:) JUHÉÉ (2007.11.13. 17:56) Becsöngettek!
  • Zsé: Szerinted a TRAUBI a MÁRKA meg az összes többi akkor és most mennyivel jobb összetevőiben mint a C... (2007.11.06. 23:21) Traubit szódával

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ezekre odafigyelek

Webkttő vs. Oldszkúl

2007.08.03. 09:52 | Mastadoc | 5 komment

Egy barátom mesélte a minap, hogy összeveszett a barátnőjével, aki e miatt törölte őt az iwiwes ismerősei közül. (Aztán ismét jelölte és most megint ismerősök.) Ez elgondolkodtatott engem egy picit.

Bár nem vagyok annyira öreg, de még tisztán él bennem az az időszak, amikor a kislányok (és néhány fiú is), emlékkönyvvel kereste föl az ismerőseit. Ha jól emlékszem, az emlékkönyv utódja lett a barátságfüzet, amiben kérdésekre kellett választ adni, mert az jó. Most, az internetes korszakban, már nincs egyik sem (vagy nem tudok róla, de a tippem az, hogy ezen füzetecskék jelentősen háttérbe szorultak) de van helyette iwiwünk, myvipünk, barátikörünk, druszaponthunk és még számtalan közösségi portálunk.

A személyes megkeresés helyett csak 1 klikk és már drótpostázzák is a felkérést, hogy légy a barátom. Pedig mekkora fílingje volt annak, hogy az ötödikes Katika oda mert menni a hetedikes Pistikéhez, és elhaló, ártatlan hangon közölte vele, hogy minden álma az, hogy rajzoljon valami szépet neki. Ami ugye egyéni, és sok év múlva is lehet rajta mosolyogni, meg egy biztos jele annak, hogy jó vagy a csajnál. A törlés meg szinte lehetetlen, mert senki sem tépkedi ki a lapokat az emlékkönyvéből. A webkettőben ez is csak egy kattintás.

Félreértés ne essék, nem a fejlődés ellen vagyok. Fejlődni jó és szükségszerű. Mintegy nosztalgiázva „csak úgy” eszembe jutott, hogy az emlékkönyvben azért több érzés lapult. Szerintem. Azt, hogy ki mit preferál, mindenki önmagának dönti el. (Én emilen küldöm majd szét az emlékkönyvemet).

A bejegyzés trackback címe:

https://mastadoc.blog.hu/api/trackback/id/tr81131287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2007.08.03. 10:08:27

Nem is szólva a versek eltűnéséről:

Kútágasra szállt a veréb
Emlékkönyvbe ennyi elég

A korrekt tájékoztatás végett azt el kell mondanunk, hogy bár a kiskamaszok tényleg elveszítettek egy romantikus közeledési lehetőséget, az érettebb korosztály (20+) viszont nyert a technikai fejlődésen: konkrétan az MSN-re gondolok, ahol egy rutinosabb versenyző 10 perc alatt bepasizik/becsajozik, 2 óra múlva pedig már zuhanyozik...

Permi · http://koli.kando.hu/permi 2007.08.03. 10:36:43

Igazad van. Nekem van emlékkönyvem. Ha hazamegyek elő is fogom keresni. Remélem meglelem. Nagyon jó volt, újjá kéne éleszteni ezt a dolgot.
Sőt nekem van egy szép bélyeggyüjteményem is. Vmelyik bevállalós csaj nem akarja megnézni? :P

Zsé 2007.08.03. 14:21:23

Eztfigyeld:
Reggal KONYAK, este KONYAK,
Ettől leszünk mozgéKONYAK!

Nekem, ilyenek voltak kiskoromban benne..meg is lett a 6ása:D
(kerestem de még nem találtam meg a könyvecskét)

EncorePhoto 2007.08.03. 19:43:14

UHHU...ez...az...tudod mért írok csak ennyit!

EncorePhoto 2007.08.06. 20:27:04

gyerünk...új írásokat kér a nép...azért mert nincs fgipsz?? :)
süti beállítások módosítása